torsdag, januari 08, 2009

Jag sov ingenting inatt trots att jag lämpade så för att slappna av och inte tänka på något. Trött som fan hasade jag mig upp kl 7 och hastade iväg till Årsta. Tjejen jag träffade var så sanslöst lik Madde, trevlig var hon och gick igenom med mig vad tjänsten innebar.
Ja jag vet inte så nog om detta egentligen är något jag vill men vi är fyra personer som sökt samma tjänst så OM jag blir aktuell så ska de ringa mig.
Jag ringde även Maias jobb och ska på intervju i Stuvsta imorgon om jag nu får jobba där så innebär det också att jag kan plugga i vår.

Fick mig ännu en chock idag och blev alldeles utmattad och trött. Jag orkar faktiskt inte bry mig längre!!! Men hur säger man det till någon som står mig så nära :/

Fö så har jag värsta träningsvärken i benen, armar och bröstmusklerna.

4 kommentarer:

carcerii sa...

Madde jag?
o_O

Nina sa...

Ja! Det måste ha varit din dubbelgångare, på pricken lik! Du måste nästan åka till valla torg och ta en titt :D

carcerii sa...

Scaaaary! o_O
Vart var det den här människan jobbade?

Nina sa...

Hon jobbar på valla förskola som pedagogisk ansvarig dära. Hon var kanske lite rundare än dig nu när jag tänker efter..