onsdag, januari 07, 2009


Idag hade jag mitt sista möte med min coach, jag får faktiskt erkänna att hon har gjort mkt för mig på så kort tid.
När vi skulle säga hejdå och tack för den här tiden så såg jag att hon fällde en tår, det må jag säga värmde gott i hjärtat.
Det måste betyda att hon tycker om mig trots allt jag berättat om mig själv, jag kan väl säga att jag verkligen spydde ur mig alla känslor och tankar jag haft den senaste tiden, sånt jag inte fått utrymme att agera ut inför någon. Min coach är det bästa som hänt mig den senaste tiden och jag duger som jag är :D

Efter mötet for jag hem till söder och mötte upp Maia och sen drog vi och tränade. Satan vad det var jobbigt! All julmat och Italiensk mat har gjort mig slapp och lat. Men jag fundera på att köpa ett säsongskort nästa gång (som Maia gjorde), då blir det enklare att motivera sig till att träna regelbundet.
Nu efteråt känner jag mig rätt trött men snyggare än någonsin!

Imorrn ska jag åka till Årsta och träffa personalgruppen på ett jobb som jag sökt, hoppas att det verkar bra och att de vill ha mig.
Om det inte går vägen så har jag ändå en intervju på gång. Maias jobb ringde mig idag och bad mig ringa upp för en intervju. Hurra!

Inga kommentarer: