söndag, januari 11, 2009

Det verkar som att de gärna ville ha mig på Maias jobb men eftersom det innebär att jag får börja jobba på timmar så känns det osäkert med inkomst etc men samtidigt känns det som enorm frihet.
Egentligen är det perfekt nu i vår när jag ska läsa projekthantering och programmering och sen söka mig ett riktigt jobb.
Känns skönt att slippa låsa upp sig på nåt under tiden menar jag.
Dock kommer ser det ut att bli en mindre ekonomisk kris de närmaste månaderna eftersom man som timanställd får lönen en månad senare så det blir en månads glapp där, det känns ju lite sådär.. :/

Igår var vi och tränade igen, passet var jobbigare och tråkigare än sist. Tränaren körde mest på hopp och skutt den här gången medans tjejen som hade passet där innan körde mer på armhävningar, situps och muskelträning.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det för sorts arbete? :)

Nina sa...

det är på servicehus. Same old..