tisdag, januari 06, 2009

Igår fick jag hem ett B-vitamin tillskott som jag så förnöjd hade handlat på nätet, tog en dos och blev helt vansinnigt dålig på en gång. Det står att det är naturligt men övergående men jag vågar inte fortsätta med det ändå så man kan säga att jag slängde 300:- i sjön. Idag har jag varit på apoteket och handlat zink och magnesium, vi får väl se hur jag reagerar på det.

Igår gick jag även in på H&M och av en ren slump kom jag över en comme des garcon kjol för 49.50:- Kassörskan trodde nästan att jag lurades. :D
Bra där!..och värt!

Just nu sitter jag egentligen ensam och fryser, har påbörjat min "hemläxa" som jag ska redovisa för min coach imorgon. Tur att det är roliga uppgifter. Ja vafan, det handlar ju bara om mig och JAG är det intressantaste jag vet! ;)

Ps. det snöar >.<

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad mög med b-vitaminerna. Håller tummarna för att de andra funkar bättre.

Nina sa...

Eller hur! Jag vart precis som magsjuk med magknip och illamående på stört liksom. Jätteskumt.