tisdag, januari 27, 2009

Nu har jag varit vaken i 36 timmar, så när klockan ringde 5:15 imorse var jag inte alls sugen att gå upp och ut. Men ganska snart kom jag in i ett lite maniskt tillstånd och arbetade som en galning. Det blir väl så när man är övertrött.
Nya tag imorgon men jag hoppas att jag får lite sömn den här natten. De här sömnlösa nätterna kommer bli min död. Jag är i behov av sömn, MYCKET sömn om jag ska kunna fungera alls.

Men nu ska jag inte gnälla, jag är glad att jag har något att göra under min vakna tid. Jobba tex.
Denna vecka jobbar jag mån, tis, ons och torsdag..sen vet jag inte mer än så. Jag får ju som sagt hoppa in när jag behövs och jag gissar att jag behövs även på fredag. I helgen tänker jag inte jobba för då får jag eventuellt besök och då vill jag fira lite.
PÅ söndag kväll ska jag och Maia se Krunegård på Hovet, det blir nice! :D

Inga kommentarer: