lördag, januari 31, 2009

Igår fyllde jag 29 då men eftersom jag jobbade och Jon drog till Mexiko så blev det inget firande alls.
Min födelsedagssång blev(halvbra);

Av någon outgrundlig anledning har jag fått jättejätte torr hud, särskilt runt ögonen. Igår såg det ut som om jag hade fått mig en smäll på ena ögat. Jag är helt uppsvälld och röd/narig runt ögonen och det gör riktigt ont.
Vad gör man åt sånt?
Jag har köpt mig en fet jävla kräm nu iaf som jag ska bada fejjan i och hoppas att det läker tills imorrn. Jag ska ju se Markus Krunegård imorrn och då vill jag känna mig fin.

Jag var på systan idag och inhandlade alkohol och hittade snygga chinos och en klänning på MQ.
Nu har jag precis pratat med Jon i telfon, han var chockad över stora kackelackor på hotellrummet ;D Haha! Det kan han gott ha.
Själv ska jag äta fisk nu.
Puss!

Inga kommentarer: