torsdag, december 18, 2008

Ännu en dag som jag klev upp med tuppen, rusade iväg till arbetsförmedlingen och fick det avklarat på mindre än en halvtimma. Perfa!
Gick hem, gick ut på stan, hamnade vid slussen och försökte ringa lillebror som jobbar där på Dice men han svarade aldrig så jag satte mig på 3:an och åkte hem och tittade på avsnitt och sedan var det dags att gå till ringen och möta upp Jon, ge honom nycklar, få SL kort av honom och sen for jag vidare till Årsta och lämnade nyckel hos Maia. Hon ska passa katten medans vi är borta.
Så nu håller jag på att packa, det blir visserligen inte så mycket iom att vi kommer hem på måndag igen.
Jag ska nog strax gå och sova, jag är vansinnigt trött och hela veckan har varit så väldigt mycket mer hektiskt än vad jag är van vid.

Imorrn far vi till Venedig! Woho!

Inga kommentarer: