torsdag, september 24, 2009

Jag har kommit på att det här med bloggskrivande inte redigt är min grej, rätt så trisst är vad det är.
Kanske för att jag inte vet vad man bör skriva om, att inte avslöja för mycket, hänga ut vänner och bekanta. Man får passa sig. Lagomt blir bara tråkigt.

Men New York var bra som fan!

En kort sammanfattning över sommaren kanske kan göra sig bra när jag ändå uppdaterar så sällan.

- Våren började inte särskilt bra, jag blev dumpad men det läkte ganska snart och nu är vi i samma gamla hjulspår igen men betydligt bättre än innan.
- Vi reste till Sandhamn och spenderade en romantisk weekend på seglarhotellet.
- Vi gick och tittade på Ice Cube som spelade på grönan, det var hur grymt som helst.
- Jon fixade en spelning på Voltfestivalen i Uppsala så vi for dit och bodde på hotell och hade det festligt. Det var en mycket lyckad spelning och man fick träffa massa kändisar :D
- Tyvärr så gick ju Michael Jackson och dog i början på sommaren, det satte djupa spår här hemma hos oss. Jag har blivit helt galen MJ fan och jag kan börja gråta när jag tänker på honom. Det är bara för sorgligt.
- Jon fyllde äntligen 29 år och jag bjöd honom på plask och bad samt middag på yasuragi.
- Vi åkte till Norbergfestivalen, Jon spelade även där samt hade gjort grafiken för hela festivalen (Hemsida, flyers och tröjor etc).
- Vi tog bilen och for till värmland, min mor gifte sig (igen). Denna gång med en Engelskman som heter Dave. Vi träffade hela hans/min nya släkt som var duktigt trevliga.
- Bara ett par dagar senare tog vi flyget till algarvekusten och solade och badade, tog en dagstur till sevilla i spaninen. ja det var fan nice!
- Ja och nu har jag varit i new york då, H&M betalar ;D

Många olika bilder från sommaren;















3 kommentarer:

Anonym sa...

men mer NY blir det!
/maia

Nina sa...

Jepp! det kommer bli så förbannat gött!

Johnny Svensson sa...

hej tjejen! det var fan inte igår man hörde av dig, eller hörde av sig till dig.. senast var väl typ, för en 4-5 år sedan eller så :D hoppas allt är bra med dig där uppe i tokholm :)

lite otippat sådär kanske, men jag satt och kollade igenom mina gamla diskar och hittade en bild jag ritade för många herrans år sen, som jag baserat på ett foto jag tog av dig när jag var och hälsade på(för mååååååånga herrans år sedan det med!!) i arvika och kom att tänka på dig och det faktum att det är jävligt trist att vi tappat kontakten helt.. men jag lyckades tamigfan hitta dig här, efter många om och men ^^

men iaf, detta börjar änna dra ihop sig till en mindre uppsats, så jag tar och ger mig här.. hör av dig :)

(känner inte för att dumpa av mail-adress eller mobilnummer här, så du får nöjja dig med en länk till en facebook-profil.. :))

kramarna, Johnny