tisdag, februari 24, 2009

Jag skriver så värdelösa inlägg här men jag har ju typ inget liv att skriva om heller.
Det är ganska trisst med internet nuförtiden så det känns bara mest oinspirerande att komma på något bra att skriva om, allt är lite trisst helt enkelt.
Det enda jag använder min dator till nuförtiden är att läsa nyheter, ett fåtal bloggar, kolla mejlen och titta i bd om någon lagt upp nåt nytt. Förr i tiden kunde datorn sluka hela dagar av mitt liv.
Jag har helt enkelt blivit gammal och tråkig och det var bättre förr.

5 kommentarer:

Anonym sa...

jag känner EXAKT detsamma nina, nyheter, bloggar, bdb. fan förr var internet roligt, irc, chatt hit och dit, ladda ner musik. nu får man bara ångest.

Nina sa...

Vad konstigt det är ändå, hur kunde allt som var så roligt bli så trisst? Eller det kanske är för tidskrävande..jag vet faktiskt inte vad det kan bero på.

Anonym sa...

Vilket roligt inlägg. :) Men om du får tummen ut och startar upp MSN så lovar jag att försöka underhålla dig lite. Sedan kan man även använda internet till att ladda hem TV-serier och film. Forum för Star Wars-nördar funkar för mig, men jag tror inte det funkar lika bra för dig. Men som sagt.. MSN! :)

Nina sa...

men när ipred-lagen slår igenom, vad gör man då? :O
nej, detta var ett riktigt bistert inlägg. Alla har dåliga internetdagar.

Anonym sa...

Det kommer nya sätt att ta hem film och musik på som gör ipred och TPB-målet ointressant. Så länge vi har arbetslösa datornördar som sitter hemma och kodar hela dagarna behöver vi inte oroa oss. :)